Apple tree adoption

1 comment

Last birthday my friends gave me an adoption apple tree. The idea is that in this way you support (organic) farming and in late summer you can come pick you own apples.
Yesterday was the day and me and M, friend S and son went to Het Groene Buitenland in Assendelft for some serious apple picking. Turned out they also had an amazing veggie garden where you could harvest your fave greens!

We went home totally happy with bags full of healthy and yummy things! I know what I'll ask for my next birthday again...

----------

Afgelopen verjaardag kreeg ik van mijn vrienden een adoptie appelboom. Het idee is dat je op deze manier (biologisch) boeren support en in de nazomer je eigen appels komt plukken.
Gisteren was de dag en togen ik, M, vriendin S en zoon naar Het Groene Buitenland in Assendelft voor het serieuze appelplukwerk. Bij aankomst bleek dat ze ook een fantastische groententuin hebben waar je je eigen favo groenten mag oogsten!

We gingen helemaal blij naar huis met tassen vol gezonde en lekkere dingen. Ik weet al wat ik voor mijn volgende verjaardag vraag...



1 comment:

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.