Jij als mij?

Leave a Comment

Ben jij mij? En dan bedoel ik: een illustratie docent? Dan zoek ik jou!
Vanaf ca. half november ga ik met zwangerschapsverlof en ben daarom op zoek naar iemand die mij  kan vervangen en met veel enthousiasme les wil geven aan mijn cursisten.

Het gaat om woensdag- en donderdag avonden van 19.30-22.00 uur in Utrecht (woe: Verlengde Hoogravense weg, do: Leidsche rijn/ vleuten). Het zal om ongeveer 14 lessen gaan (7 woe, 7 do, afhankelijk van wanneer ik mijn verlof start en hoe snel ik weer aan de slag kan erna. In de kerstvakantie is er geen les) en uiteraard krijg je een goed honorarium.

Dus... ben jij mij? Stuur me dan een mailtje met je info, een link naar je werk/website en CV.
Update: Dank jullie wel voor alle reacties! Op dit moment wordt er gekeken naar wie het UCK het meest geschikt vind (ik maak zelf niet de eindkeuze). Je kan geen sollicitaties meer insturen.

----------

Sorry to all my international readers, this is a message for dutch speaking people only. It's a call for an illustration teacher who can replace me during my pregnancy leave.


0 comments:

Post a Comment

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.