Kim's Little Monsters at DaWanda

3 comments

I think I've mentioned it briefly before (and you might have noticed in the sidebar), you can also purchase my makings at DaWanda from now on! This is especially handy for those of you who do not have a paypal account, as you can pay by bank transfer in this shop.
To celebrate the opening, I'm offering a 15% discount on all products (including the self study illustration course) till thursday afternoon (17.10 h to be precise, european time). Go and see!

----------

Ik geloof dat ik het al eerder even kort heb genoemd (of misschien is het je opgevallen in de sidebar), vanaf nu kan je mijn producten ook kopen via DaWanda! Dit is vooral handig voor hen die geen paypal account hebben, je kan hier per bankrekening betalen.
Om de opening te vieren, krijg je t/m donderdag middag (17.10 u om precies te zijn) 15% korting op alle producten (ook de zelf-studie illustratie cursus)! Gaat dat zien!


3 comments:

  1. Hee Kim, wist je dat je bij Etsy ook met bankrekening kan betalen? Men kan dan bij de betaling 'Banktransfer' aanklikken en dan kunnen ze het doen dmv bankoverschrijving. En tegenwoordig is er ook iets met direct checkout op Etsy, dat is sinds kort doorgevoerd.
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Ja ik weet het! Tot nu toe heb ik dat alleen nog niet gedaan omdat je dan ook meteen credit cards moet accepteren en ik dat (nog) niet wil. Heb de DaWanda winkel trouwens ook gewoon geopend om mijn bereik groter te maken ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nog even een update: je kan op Etsy toch bankrekening betalingen en credit card scheiden dus... vanaf nu kan je in mijn Etsy shop ook per bankrekening betalen (alleen voor Nederlandse kopers)!

      Delete

all content on this blog © Kim Welling unless stated otherwise. Powered by Blogger.